25. april 2022 kl. 15.00 – 16.30

De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Sted: C4 Videncenter, Krakasvej 17, 3400 Hillerød
Arrangør: C4 Foreningen og Forskningens Døgn
Foredraget er baseret på bogen ”CRM 5.0 –De ustyrlige kunder i en digital verden” og retter sig både mod B2B og B2C-markedet.

Forbrugeradfærden er under kraftig forandring. Hvilke krav stiller det til marketing? Er det egentlig relevant “kun” at se på marketing? Og er “marketing” i virkelighed ikke for vigtig til kun at være i marketingafdelingen?

Ekstern lektor og forfatter Per Østergaard Jacobsen, vil med udgangspunkt i bogen af samme navn, som han er hovedforfatter på, give os et indblik i mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller.

En øget reklamelede, vigende virkningsgrader for mange kanaler samt øget krav om relevans og målrettede budskaber udfordrer vanetænkning indenfor marketing.

Kunderejsen står højt på agendaen i mange virksomheder. Vi lukker definitivt ned for AIDA-modellen og præsenterer en ny model baseret på kundens ECO-system med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.

Men hvordan kommer vi i dialog med vores kunder? Er kundeservice måske vigtigere end marketing? Er branding ikke en død sild? Oplægget er tænkt som et oplæg til debat og refleksion i forhold til virksomhedens nuværende marketing indsats.

Pris
Arrangementet er gratis for alle og er en del af Forskningens Døgn, der arrangeres i samarbejde med Sekretariatet for Forskningens Døgn

Tilmelding
Tilmelding er nødvendig og skal ske via mail til Jette Salling js@c4.dk – senest torsdag den 21. april 2022.

Del denne begivenhed via 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print