Forbrugeradfærden er under kraftig forandring. Hvilke krav stiller det til marketing? Er det egentlig relevant “kun” at se på marketing? Og er “marketing” i virkelighed ikke for vigtig til kun at være i marketingafdelingen?
Ekstern lektor og forfatter Per Østergaard Jacobsen, vil med udgangspunkt i bogen af samme navn, som han er hovedforfatter på, give os et indblik i mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller.
En øget reklamelede, vigende virkningsgrader for mange kanaler samt øget krav om relevans og målrettede budskaber udfordrer vanetænkning indenfor marketing.
Kunderejsen står højt på agendaen i mange virksomheder. Vi lukker definitivt ned for AIDA-modellen og præsenterer en ny model baseret på kundens ECO-system med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Men hvordan kommer vi i dialog med vores kunder? Er kundeservice måske vigtigere end marketing? Er branding ikke en død sild? Oplægget er tænkt som et oplæg til debat og refleksion i forhold til virksomhedens nuværende marketing indsats.
Pris
Arrangementet er gratis for alle og er en del af Forskningens Døgn, der arrangeres i samarbejde med Sekretariatet for Forskningens Døgn
Tilmelding
Tilmelding er nødvendig og skal ske via mail til Jette Salling js@c4.dk – senest torsdag den 21. april 2022.